Achiziționare și livrare pe www.maxi-pet.ro

Pe scurt:

  • Comanda minimă este de 50 RON
  • Plăţi online sigure de pe toate tipurile de card de credit şi debit
  • Poți plăti prin transfer bancar, ordin de plată, inclusiv efectuarea plăţii prin internet banking sau cu plata ramburs, în numerar la livrarea comenzii
  • Serviciul "Click&Collect" - comanzi online, platești online și ridici comanda din magazinul selecționat
  • În cazul serviciului Click&Collect livrarea este gratuită indiferent de sumă
  • Livrare pe tot teritoriul României în 2-4 zile lucrătoare de la procesarea comenzi (foarte puţine produse au costuri suplimentare de livrare indiferent de valoarea comenzii)

Înregistrare

Pentru a face o comandă pe magazinul Maxi Pet Online nu este nevoie să parcurgi procedura de înregistrare. Înregistrarea îți oferă posibilitatea de a vizualiza comanda şi statusul acesteia şi de a avea, în timp, o evidenţă a tuturor comenzilor tale.

Cumpărare

Magazinul online îți permite achiziţionarea unei varietăţi foarte mari de produse. În mod excepţional, anumite produse nu pot fi achiziţionate online din cauza dimensiunilor mari, a fragilităţii lor sau a altor cauze asemănătoare. Pentru acestea, în cadrul descrierii produsului, se face precizarea că poate fi achiziţionat doar din cadrul magazinelor Maxi Pet Militari, Maxi Pet Mihai Bravu, Maxi Pet Iași, Maxi Pet Sibiu, Maxi Pet Ploiești, Maxi Pet Craiova, Maxi Pet Timișoara, Maxi Pet Piatra Neamț, Maxi Pet Târgu Mureș, Maxi Pet Târgu Jiu, Maxi Pet Cluj - Napoca, Maxi Pet Suceava, Maxi Pet Craiova Promenada, Maxi Pet Constanța, Maxi Pet Râmnicu Vâlcea.

Pentru produsele al căror nume conţine una dintre expresiile "diferite culori", "diferite modele", "diferite imprimeuri", "diferite arome", "diferite dimensiuni" sau altele asemănătoare nu există posibiliatea comandării unui produs cu o anumită caracteristică (de exemplu, o anumită culoare sau o anumită formă), deşi în imaginea asociată produsului sunt ilustrate aceste informaţii despre produs.

Dar, tu ne poți nota culoarea dorită sau alte preferințe în tabul Informații, câmpul Notițe pentru comandă, iar noi, în funcție de disponibilitate, vom face tot posibilul să-ți livrăm produsul dorit.

Valoarea minimă a unei comenzi este de 50 RON (nu include costurile de livrare).

La finalizarea procedurii de cumpărare vei primi o confirmare de plasare a comenzii la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în formularul de cumpărare. În cazul special în care nu este posibilă livrarea unui produs sau a unei părţi dintre produsele comandate de tine, reprezentantul nostru te va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a-ți da acordul pentru înlocuirea sau eventual anularea comenzii pentru produsele respective.

Metoda de Livrare

a) Livrare prin curier

Produsele comandate sunt livrate pe tot teritoriul României de către partenerii noștri, companiile de curierat Cargus și Fan Courier, direct la tine acasă sau la adresa menţionată în cadrul comenzii efectuate.

Livrarea coletelor se realizează în 2-4 zile lucrătoare din momentul înregistrării comenzii, în orice localitate de pe teritoriul României. În situații excepționale, acest interval poate diferi, lucru pe care-l vom comunica clienților pe pagina magazinului online. 

În cazul în care clientul (destinatarul) nu este acasă la vizita curierului, acesta va fi avizat şi contactat telefonic pentru stabilirea unei vizite ulterioare, la o dată şi oră la care coletul poate fi primit. Dacă în decursul a 2 săptămâni la adresa destinatarului nu a putut fi primit coletul după 2 vizite ale curierului, acesta va fi returnat expeditorului.

Costul de bază pentru fiecare livrare este de 19.99 RON.

Pentru un număr redus de produse existente pe website-ul nostru, marcate în mod special cu un cost suplimentar de livrare în momentul adăugării lor în coşul de cumpărături, la costul fix de livrare se va adăuga acest cost suplimentar de transport.

Pentru comenzi cu valoare peste 149 RON livrarea este GRATUITĂ, cu excepţia produselor marcate cu cost suplimentar de livrare, indiferent de valoarea comenzii.

b) Serviciul "Click&Collect"

Prin intermediul acestui serviciu, îți oferim posibilitatea de a comanda produse online și de a le ridica din magazinul Maxi Pet selectat de tine. 

Iată cum funcționează:

  • Adaugă articolul dorit în coșul de cumpărături
  • Selectează un magazin unde dorești să fie livrată comanda
  • Ca și pentru comenzile cu livrare prin curier, comanda minima este de 50 RON. De asemenea, indiferent de valoare comenzii, livrarea în magazin este GRATUITĂ.
  • Vei primi prin e-mail confirmarea înregistrării comenzii cu numărul acesteia și ulterior, o notificare a livrării. 
  • Imediat ce comanda ta ajunge în magazinul selectat, de regulă, în timp de 2-4 zile lucrătoare, vei primi o notificare prin e-mail.
  • Comanda va putea fi ridicată timp de 5 zile lucrătoare din magazinul selectat.

Clientul / persoana care ridică comanda trebuie să prezinte în momentul ridicării, confirmarea primită pe email, în varianta electrionică (de pe telefon) sau tipărită pe hârtie. Fără această confirmare nu poate fi ridicată comanda. Persoana care va ridica produsele trebuie să aibă asupra sa actul de identitate.

Toate preţurile din cadrul magazinului Maxi Pet Online sunt exprimate în RON, TVA inclus. În cazul în care întâmpini orice fel de problemă sau ai întrebări despre modalitatea de comandare a produselor, te rugăm să ne contactezi prin e-mail: webshop@maxi-pet.ro sau la tel. 031.432.87.56, de Luni până Vineri, în intervalul 9:00-17:00.

Modalităţi de plată

Plata produselor comandate se poate face prin:

  • Plată la livrare >> Ramburs, plată numerar către angajatul Cargus sau Fan Courier.

  • Plată prin OP >> Transfer bancar prin ordin de plată, inclusiv efectuarea plăţii prin Internet Banking.

La realizarea plăţii, te rugăm să introduci toate detaliile pe care le primești în e-mailul de confirmare a comenzii. Procesarea comenzii tale începe de la data încasării contravalorii comenzii în contul nostru bancar.

  • Netopia >> plată cu card de credit sau debit Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro.

Tranzacţiile sunt securizate, plăţile sunt efectuate utilizând tehnologia de autentificare 3D-Secure, cu criptare SSL 256-bit.

Verificarea coletelor primite, reclamaţii, returnarea sau înlocuirea unor produse

Vânzătorul se angajează să livreze un produs care este corect din punct de vedere tehnic, în termenul de valabilitate, în ambalajul original şi care corespunde tipului şi descrierii produsului listat pe www.maxi-pet.ro.

Imaginea care ilustrează produsul pe pagina de internet dedicată descrierii acestuia este o sugestie de prezentare, ea nu corespunde neapărat cu imaginea reală a produsului, în special pentru produsele al căror nume conţine una dintre expresiile "diferite culori", "diferite modele", "diferite imprimeuri", "diferite arome", "diferite dimensiuni", sau altele asemănătoare.

Nu există posibilitatea comandării unui produs cu o anumită caracteristică, iar cumpărătorul acestor produse nu poate reclama primirea unui alt produs.

Ne rezervăm dreptul de a exista erori la inserarea automată a detaliilor produselor în sistem: descriere, fotografie, preţ, număr de articole şi la confirmarea automată a comenzilor. În cazul unor erori, te rugăm să ne contactezi.

În condițiile unei manipulări normale, produsele livrate sunt ambalate astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul transportului.

La primirea coletului, în prezența curierului care face livrarea către tine, te rugăm să verifici aspectul şi eventualele deteriorări ale ambalajului exterior. În cazul în care coletele prezintă deteriorări externe vizibile, în calitate de cumpărător, ai dreptul de a refuza primirea comenzii. Verificarea corectitudinii conţinutului coletului faţă de comanda emisă este responsabilitatea clientului, iar reclamaţiile ulterioare referitoare la cantitatea şi tipurile de bunuri livrate pot să nu fie acceptate.

În cazul în care produsul primit are un defect de calitate sau există deficienţe ale materialului din care acesta este alcătuit (care nu au putut fi observate în momentul primirii coletului) sau dorești pur şi simplu, din orice motiv, să înlocuiești unul sau mai multe produse primite în bună stare şi conform comenzii, te rugăm să ne informezi despre acestea la adresa de e-mail: webshop@maxi-pet.ro. Te vom asista cu plăcere pentru a programa returnarea şi înlocuirea lor cu produse similare sau pentru restituirea contravalorii produsului.

Termenul pentru returnarea parţială a produselor sau înlocuirea unor produse din cadrul comenzii tale este de 15 zile de la primirea acestora. Reclamaţiile privind produsele neconforme vor fi făcute potrivit Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.

Returnarea produselor se va face prin intermediul companiei de curierat prin care produsele au fost primite inițial: Cargus sau Fan Courier, Maxi Pet suportând costurile aferente transportului.

Livrarea acestora se face la următoarea adresă:

*Maxi Pet - SC Pet Network Europe SRL*
Șos. Olteniței nr. 249, Oraș Popești Leordeni, Ilfov.

În cazul în care soliciți rambursarea contravalorii produselor, aceasta se va efectua în termen de 14 zile după primirea produselor returnate, în contul bancar transmis, care trebuie să fie exprimat în RON. Nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. 

Dreptul de retragere din contract

Clientul are dreptul de retragere din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, în conformitate cu Art. 9 din OUG 34/2014 privind Drepturile Consumatorilor.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând din ziua la care intri tu sau o parte terţă indicată de tine, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor. 

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere te rugăm, fie să:

  • Ne trimiţi un e-mail la adresa webshop@maxi-pet.ro cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, în care să specifici numărul şi data comenzii la care faci referire sau
  • Poţi completa şi transmite electronic Formularul de retragere. Dacă folosești acestă variantă, îți vom transmite fără întârziere prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere. Apoi, operatorii noştri te vor contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a-ți oferi suport în returnarea produselor.

După primirea informării referitoare la retragerea din contract, Maxi Pet va recupera produsele (suportând costurile aferente), solicitând companiei de curierat Cargus sau Fan Courier să colecteze produsele destinate returnării. Livrarea acestora se va face la adresa: Maxi Pet - SC Pet Network Europe SRL, Sos. Olteniței, Nr. 249, Oraș Popești Leordeni, Ilfov.

Produsele se vor returna într-un colet care le va proteja conţinutul şi ambalajul original, iar pe nota de livrare va fi specificat ”Returnare produse".

Consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, exceptând acţiunile necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Dacă îți exerciţi dreptul de retragere, îți vom rambursa suma pe care am primit-o de la tine fără costurile livrării nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract.

În cazul în care Maxi Pet nu s-a oferit, el însuși, să recupereze produsul, va putea amâna rambursarea contravalorii produselor până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate. (se va lua în considerare data cea mai recentă)

Așadar, vom efectua rambursarea sumei în contul bancar transmis de tine, care trebuie să fie exprimat în RON. Nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.